Kary i inne sytuacje krytyczne???

On 16/02/2015 at 11:09 Quote this message

Zobacz jak to wygląda w moim lusterku. Jedziesz dość daleko za mną i nagle w środku zakrętu decydujesz się wejść mi pod łokieć choć nie wiem czemu nie poczekałeś na lepszy moment? I jeszcze jedno wszyscy przede mną co do jednego jadą tą samą linią co ja. Czyli co na kierownicy możecie tak jechać ale Ja na padzie już nie?

On 16/02/2015 at 11:09 Quote this message

30 sek wcześniej jest w całym filmie w "Liga 1". Co do słupków w Bahrajnie ściąłem 1 może 2 na cały wyścig. A jeśli chodzi o opóźnianie hamowania i wchodzenie ślizgiem cóż wystarczyło się nie pchać. Inni kierowcy jak jadą za mną to się nie pchają i nie ma wypadków. Tylko TY narzekasz i masz problem. Podczas treningów od kiedy gram w F1 2014 nie pamiętam by ktokolwiek mówił mi, że wjeżdżam źle w zakręty. Może warto żebyś to TY nauczył się nie pchać na siłę? Taka sugestia z mojej strony.
Ostrybuch
Ostrybuch
Moderator

On 16/02/2015 at 12:54 Quote this message

No wlasnie bylem daleko za toba tak jak napisales ale gdy opozniles chamowanie i jechales bokiem zciagnelo cie na lewo tak jak pisalem wczesniej ,wyzej dla tego otworzyla mi sie droga zeby cie wyprzedzic ale gdy juz widzisz ze ze jak sie dojezdza do ciebie momentalnie puszczasz gaz i probujesz wiechac na optymalny tor jazdy wtedy jestesmy na rowni bolidami z reguly i dochodzi do kontaktu .Jezeli bys jechal normalnie i nie mial tego uslizgu w zaden sposob nie zdolal bym tak szybko dojechac do ciebie dogonic cie na 100 metrach.Co do twojej sugestii to proponowal bym przejrzec watek kar i ile razy byl wymieniony moj nick ,a ile razy twoj ,szkoda ze nie mozna sie cofnac do tego watku na starej stronie z ucoz taka moja sugestia .

On 16/02/2015 at 14:29 Quote this message

Mój nick był wymieniony raz gdy z ARO mieliśmy wypadek w Korei. 2 kolejne to były upomnienia za wyjście z lobby. Także nic strasznego jak na mój gust.

On 16/02/2015 at 20:17 Quote this message

Wniosek Shadowa rozpatrzony.Winny kolizji jest Ostry.-5 punktów.

Pages : 1 2

Post a reply