Liga 2 - Liga Zimowa.

On 01/03/2015 at 22:51 Quote this message

Image
Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy cię nie zdradzi

On 02/03/2015 at 10:51 Quote this message

Graty dla podium ..Bozo Rewelacja !!juz nie moge sie doczekac Glownego Sezonu kiedy znow zWami skrzyzuje Kierownice..

On 08/03/2015 at 17:10 Quote this message

Dzięki panowie za wyścig :D , 3 miejsce w wyścigu i 3 miejsce w sezonie :D !!!

On 08/03/2015 at 17:52 Quote this message

WYNIKI GP JAPONI

Image
Image
Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy cię nie zdradzi

On 08/03/2015 at 18:01 Quote this message

DZIĘKI PANOWIE ZA CAŁY SEZON ZIMOWY SUPER BYŁO SIĘ Z WAMI ŚCIGAĆ POZDROWIENIA I DO ZOBACZENIA W PRZYSZŁOŚCI.

On 08/03/2015 at 18:26 Quote this message

gratulacje dla zwycięzcy dzisiejszego wyścigu i całego podium,
a także gratki dla bazanta :zwycięzcę zimowego sezonu, pozdr.

FILM
Image
Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy cię nie zdradzi

On 08/03/2015 at 19:02 Quote this message

Pioniu, sorki za T1... troszkę mnie wyniosło, kary nie było. Incydent, ale i tak sorry.

On 09/03/2015 at 00:25 Quote this message

Nic nie szkodzi Masny70, Gratki dla podium i oczywiście dla zwycięscy zimowego sezonu, i dla Mercegesa....haha, dzięki Panowie no i do zobaczenia w Australii

On 09/03/2015 at 12:30 Quote this message

Nie spodziewany i zaskakujący wynik. PP o picny włos i wygrana również, "wisienka na torcie" hehe. Stawka naprawdę wyrównana, pięciu kierowców zmieściło się w 0,3 sekundy w Q. Zapowiadała się świetna walka o każdy metr, ale pogoda popsuła zabawę. W miarę dobrze odczytałem kapryśną aurę i zaplanowaną zmianę opon nic nie wymusił SC, taki miałem plan. Dzięki SC oszczędziłem opony na tyle, że dojechałem po torze, a nie po krzakach. Ale jeszcze jedno kółko było by bardzo ciężko bronić się przed robcyk-em. Wielkie dzięki za sezon zimowy i miłego oglądania.
http://youtu.be/upM2WIrB6og
Gra Fair Play Thrustmaster T500RS + Ferrari F1 Wheel Add-On

On 09/03/2015 at 16:02 Quote this message

Skrót mało ciekawy. Pierwszy raz pracowałem jako kamerzysta w TV i ciężko mi było ogarnąć najciekawsze sytuacje na torze.

https://www.youtube.com/watch?v=wTXQJ5e8IsI&feature=youtu.be

Pages : 12 13 14 15

Post a reply